Sidor

söndag 9 maj 2010

Svensexa utan like...

God morgon!
Jag har just kollat på Filmen om killarna filmade igår på svensexan,
Daniels bror ska ju gifta sig den 22 maj=D
Skratt fanns det gott om på denna film och roligt verkade dom ha det=)
Skratt blev det när man tittade på den med, vilka "hemska" skämt det finns =D
Att bli lurad att du stuckigt in ditt finger i någons rumpa, Du är lite kletig och brun kladdig på fingret när du får titta... Usch... Men kul att titta på va det ska jag lova...

Dock måste jag ju bara säga att jag tycker inte det med håret va det minsta roligt, och jag är glad att veta att Dniel inte planerade det, för det hade varit taskigt. Menmen nu är det ju som det är men snällt va det inte....
-Sara H jag förstår om du inte blev glad! Efter detta tänker jag ha en mössa fast skruvad på daniels huvud när det vankas bröllop/svensexa för oss. Jag vill inte att någon rakar av hans hår,, 2 veckor innan bröllopet... Fast det kan ju vara svårt tt stoppa?!?

Men men,, Nu blir det att göra sig lite igordning, sen bädda och fundera på vad vi ska ha för mat idag...
Tror att jag kanske har en tvätt att tvätta idag, fast jag tvättade upp allt igår...
Men lika bra att tvätta upp detta med=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna