Sidor

onsdag 21 juli 2010

Alone but not alone

Ja, klockan är nästan 9 och det är bara jag och Klara som är vakna, Daniel sover här på soffan, Lilly sover i våran säng, där jagmed sovit och Lova ligger i sin säng och sover. JAg sitter på soffan och tycker det är så mysigt att låta Daniel och Lilly få sovmorgon, Jag kunde väl med sovit tänker man kanske då.
Men ack, Lova har ju faktiskt varit vaken, hon ville ha lite mat och prata lite men sen kunde hon somna om, men då gick jag lite med Klara och piggnade ju till...

Men snart är det dags at väcka iaf Daniel, för han ska iväg men jag tänkte att bara han hinner äta frulle innan han åker så är det ju bra.

Är ju jätte dåligt på att uppdatera här nu men det är såå mkt som händer, vi är mkt i huset och greja sen när vi kommer hem är det läggdags för barnen och så ska man själb stressa ner osv....

Men igår hade vi iag en jättetrevlig kväll med Daniels bror John och hans familj, Sara, Eddvin och Ebba. Grillning och annat gott och så glassbåtar till efterrätt, jättetrevligt va det=)
Så tack för en super trevlig kväll!!

På tal om ingenting så blir det nog tillökning i familjen snart hoppas jag, dock är det bara en vagn men iag en vagn=) Är ju så att jag har funderat och känns som om det kunde vara bra med en syskonvagn iaf, så det får det nog blir...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna