Sidor

fredag 30 december 2011

SJUKT

Ja, nu är vi trötta på detta här med allt som heter sjukdomar, feber,ont i halsen, kräkvirus... Blä...

Fick åka in till akuten igår kväll, ringde sjukupplyssningen och dom rek mig att åka in eftersom jag hade som kramper i magen några gånger i timmen.

Så in bar det och är nöjd med tiden med måste jag säga, va visst n lugn kväll. Dock kunde dom inte säga riktigt va det säkert med dom kollade massa saker och uteslöt sån som kan vara farligt. Va ju lite orolig för cystor eftersom jag haft det innan. Men innan vi fick åka hem bar det upp på gym, hittade inget där heller, men pratade med läkaren där och hon undrade hur våra barn varit i regn, vi sa som det va att Lilly kräkts efter julafton men sen hade det inte varit så mkt mer, lite ljusare i toaletten, och lika så med lova och att det hade varit lite sorligt i blöjan. Hon trodde att dom kanske fått ett kräkvirus, men att det inte blir mer än så och att vi hade blivit vuxensjuka då, alltså att man fick symtom som, ingen matlust eller väldigt ont i magen, hängig... Och det kände ju vi stämmer in lite iaf på både Daniel och mig. Så hon trodde att antigen skulle vi Li riktigt sjuka nu eller så vände det. Och det känns bra för det känns som det har vänt lite båda har haft lite matlust idag, och jag har inte haft alls så mkt kramper i magen:-)


Men nu är vi verkligen trötta på sjuktider. Jag vill ha ett friskt är 2012!!!


Kram på er all!!! Och gott nytt om vi inte görs :-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna