Sidor

fredag 11 december 2009

god en enda röra morgon

Snart bär det av mo dagis, lite senare än vanligt, Och så brukar ju inte Lilly gå på fredagar. Men jag ska jobba i natt så då får hon vara där ett tag nu på dagen så jag kan "vila"...
Så vid kl 10 ska jag lämna henne där idag.

Ikväll ska vi hämta Klara med, längtar så. Allt hade gått bra men dom ville ha henne kvar över natten. Saknar henne så mkt.

Det är en enda röra här hemma just nu, flyttkartonger, möbler på olika platser, men det ska väl gå bra det är ju bara ett tag till!

kom på att jag inte skrivit så mkt om Bebisen i magen, Det är nog för man har inte samma tid att tänka på att det är en bebis i magen nu när det är andra barnet, med Lilly så tyckte jag tiden gick såå sakta med denna gången har jag knappt hunnit med eller jo oki dom första veckorna gick väl sakta, men det va ju för man verkligen ville nå V 12. Sen har det bara rullat på, vet inte vad som hände med tiden...

Med den känns ju iaf, magen alltså. Den är ju där och man kan inte röra sig som vanligt, foglossning har jag med till och från, men det r ju sånt man få ta =)

Nehe,nu ska jag göra mig klar för att lämna L på dagis!

Kram

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna