Sidor

tisdag 8 december 2009

We must "överleva"

Nu är det inte långt kvar till torsdag och det är väl bra. Känns så jobbigt, hon är SÅÅ himla pigg nu och jag vet att det kommer ta ett tag innan hon är pigg igen eftersom hon kommer vara stel efter operatonen. Jag försöker tro att den är godartad jag hoppas det så innerligt.
Min Klara!
Våran Klara!

Hon har blivit så duktig, jag har inte koppel på henne ofta när vi går längre och det är så skönt, hon springer med när jag rider och hon ser så lycklig ut!

Över till annat.
Det har krånglat till sig lite med våran flytt, vi får nog tyvärr lösa det på något annat sätt.
Men man ska ju kunna leva med så det är nog bäst så här.
Men visst är det jobbigt, vi har ju ställ ner massor av våra grejer i huset som vi skulle hyra, men vi måste lösa det på något annat sätt.

Blä.

Kram banan

1 kommentar:

Marielle sa...

Ja jag hörde om huset. Fy vad allt ska krångla med er nu då! Hoppas det blir bra med det andra huset nu!

Besök de senaste 30 dagarna