Sidor

tisdag 8 juni 2010

the weekend

Jag har faktiskt försökt blogga från mobilen i helgen men det har inte fungerat,, varför vet jag inte..
Helgen har iaf varit full av aktivitet, fredags blev det grillning med Bella och Korna, lördag åkte vi till B & K´s förhoppningsvis blivande hus, i Tvärskog, där det blev kubb spel och ""[spökjakt]"" Sen bar det av hemåt, B & K hängde med så tog vi grillning igen, Barnvakt va jag med åt syrrans yngsta killar Filip och Fabian, så Lilly va jätte glad!

Söndagen tog jag mig äntligen till hundkursen, ska ju tävla den 19 juni med Klara så tänkte det kunde vara bra att ta mig dit och höra vad Börje tyckte. Annars har vi ju så klart tränat hemma.
Men det va skönt att åka dit och det blir nog i helgen igen hoppas jag för det är sista innan sommaren pga sjukdom.

Söndags efm gick vi/familjen till syrran där det skulle lagas cross, och så bjöd dom på pasta sallad gottigott!

Idag blir det en promenad med syrran, sen blir det nog att plugga lite och bara slappa!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna