Sidor

onsdag 26 oktober 2011

feberkramper

Ja, igår efm slumrade äntligen stackas Lova till, med 40,5 i feber är det inte lätt att sova eller ens slumra... Men jag gick och vek tvätt samtidigt och va och tittade till henne hela tiden när hon låg här på soffan, hämtade ett plagg och vek det hos Lova. Men så denna gången när jag kom tillbaka till henne såg hon alldeles stel ut och nästan skakade, svårt att förklara och så har jag försökt trycka bort bilderna i huvudet.... Men iaf hon såg rent it sagt hemsk ut ögonen va knasiga. Och det va bara otäckt... Iaf ringde jag 112 och fick en ambulans utskickad... Anfallet lugnade sig och hon återfick medvetandet, ringde dagis sa att nån hämtar Lilly men jag vet inte vem eller när... Ringde Daniel och sa att han skulle möta oss vid barnakuten... LovA fick ett anfall till dock inte lika alvarligt, ambulansen kom LovA va piggare men vi fick ändå åka med in.. Febern steg fast hon bara hade blöja på sig när vi kom in hade hon 40,7... Fick bedövningsplåster på båda armarna och innan på barnakuten beställdes att hon skulle få 2 panodil supp... Hon va hängig och blev undersökt. Beställdes att det skulle bli lungröntgen och det blev men såg inget.. Så runt åtta bar det hem.. Hämta lilly hos morfar... Hem och mysa sen sov vi:-) <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna