Sidor

måndag 3 oktober 2011

Härligt helg!

Ja och så va helgen över, det går så snabbt=)

Men trevligt som tusan har vi haft fredagen blev det bowling med Adam och Josse (Bosse) =) Och sen god mat hemma hos dom, grekist pyttipanna, som va hur gått som helst, god efterrätt och mkt trevliga spel =)))
Lördagen blev åxå bra planeringen va humorgalan och så blev det, vi åt god mat hemma hos oss innna tsm med Maria och Johan Sen lämna barnen och in till stan jag skullr dock kört med i sista minuten ordnar Johan skjuts (tack johan och Christer) så det blev att ta en drink med de andre, sen in till humorgalan som va jätte bra =), efter det blev det en drink på Olearys sen hemåt (tack Fimpen som hämtade) Härliga helg, igår gjorde vi inte så mkt jag skulle börja jobba kl 16 och det gjorde jag men helt oki =) Idag bär det avmot tan då jag ska till aggergiklinken och påbörja min utredning ang sprutor inför nästan sommar/vår. blir nog även att köpa gympa skor til Lilly att ha på gympan =) Ha det gott så kanske vi hörs ikväll eller imorgon, kanske blior det att träna hund ikväll =)) Kraam

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna