Sidor

torsdag 8 mars 2012

Träningsinlägg (7/3)

Vart: Torsås bk
När: kvällen ca 19,
Störning: Andra som tränade runt om kring
Moment.

Platsliggning: Mkt bra jag stod ca 40-50 sekunder och stod kanske 10 meter bort men det gick bra, avslutade innan dom andra och störde dom lite med våran pipande boll =)
Linförhet: Bra, ger nästan inget godis nu när jag går, och det känns bra dock är jag lite osäker på om han kanske börjar tappa fokus? jag får testa lte till och se. Belöning blev iaf bollen när momentet va slut och jag pappade han lite med den under momentet.
Liggande under gång: bra, fast han måste bli snabbare i läggandet, så läxa för mig blir att träna själva läggandet. Men det gick ok iaf.
Stående under gång: dom första 5 gångerna gick det inte alls bra, han försökte sätta sig varje gång, men när vi körde igen efter en stund så stannade han mkt fint. och stod mkt bra, jag stälde mig ca 1 meter framför honom.
Inkallning: mkt bra, bra fart kom direkt.


Just nu är det svårt att vara kritsikt mot Vad Goliat gör mer eller mindre bra för han gör allt så mkt bättre nu mot vad han gjorde för ca 4-5 veckor sedan, innnan han fattade grejen med bollen=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna