Sidor

söndag 10 juni 2012

25 år i branchen

Ja, imorgon är det den 11 juni 2012, vilket innebär att jag fyller 25 och har varit 25 år i brachen "livet".
Det har såklart varit upp och ner gångar och det är väl så det ska vara i ett liv. Tänk om det attid skulle vara positivt och att man alltid skulle få som man vill, då skulle man inte lära sig att uppskatta det man har!

Vissa förstår mer vad jag menar och andra lite mindre, men det gör inget. Jag känner nog just nu att jag inte orkar gå in på några större detajer.

Men som sagt imorgon, ledig från jobb, ska baka tårta på fm, för det kommer lite gäster på kvällen, som inte ska komma på festen som är länre fram. Sen bär det av mot staden, Lilly ska klippa sig och sen ska hela familjen äta på resturang <3

Nehe, nu ska jag cykla mot jobbet för mitt 13h pass=) Ha en bra söndag alla!!

kraam


Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna