Sidor

måndag 12 april 2010

Missat 2 års kalas

Ja, Lillys kusin Miranda fyller 2 år imorgon, men hade kalas igår, men vi kunde ju inte komma eftersom vi kom hem med Lova och det går ju endel förkylningar så vi vågade inte åka dit utan fick vara hemma. Fast visst ska jag erkänna att det kändes skönt med att bara få komma hem. Men hoppas att vi snart träffas så vi kan gratta henne=)

Men som sagt det kändes mkt skönt att komma hem, när jag satt i bilen på väg hem kände jag mig så fri, jag va äntligen fri, fri att få komma hem från sjukhus, förlossning/BB och Neo.
Så skönt det kändes! Och känns än att få vara hemma!

Första natten hemma med Lova har gått bra vi har sovit tillsammans allihopa =) Och så kom dom ju från Neo idag eftersom vi har hemsjukvård så va det vägning och lite mätning och allmän koll, men allt såg jätte bra ut och hon hade gått upp bättre än beräknat =)
Och det känns ju skönt!

Förlåt Beppe! Att vi missat och skicka present till dig, tyvärr har vi inte hunnit i all babystress men ska snart försöka ta mig inåt stan och köpa dig en fin fin present och skicka upp till dig =)
Men Grattis från oss alla här!!! Och kramar

Måste ju bara tillägga att Lilly är världens bästa stora syster och
hjälper oss med Lova så mkt och är så duktig!

Nehe nu ska jag vila mig på soffan innan det är mat dags för Lova igen=)

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna