Sidor

lördag 3 april 2010

This is so sad

Ja, känner mig väldigt nere, när jag ligger själv ibland, Saknar Daniel och Lilly så mkt och Klara med för den delen. Imorgon har jag legat en hel vecka.
Det känns lite lättare med Daniel eftersom vi kan prata mer och jag vet ju att han verkligen förstår vad som händer men med Lilly och Klara som inte riktigt förstår känns det värre.

Lilly vet att jag är hos "dokton" på "sukhuset". Men igår när Lilly och Daniel skulle åka grät jag som en fontän om inte värre, fast jag försökte dölja det, när Lilly frågade:
- Mamma, lessen?
- Nej då mamma glad [torkade tårarna och försökte le, samtidigt som jag gav henne en kram]
- mamma gad!?
- Ja, min älskling, nu ska pappa och du åka hem så sen vi en annan dag, mamma ska stanna på
sjukhuset.
- Jag hitta mamma, dokton!

Nu börjar jag snart gråta igen...

Vinkade av dom och pussa båda så mkt jag kunde.

Nu ska jag snart och och titta på neo avd.

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna