Sidor

tisdag 13 april 2010

Vilse i veckan

Dagarna gå och jag känner att jag inte har någon koll alls på vilken dag det är. Och visst kan det vara skönt att inte behöva tänka på det alls, utan bara att vara...

Imorgon ska Lilly på dagis, jag, daniel och Lova ska in till Neo på HLR- "kurs" För spädbarn 0-1 år fast vi ska få lite info om äldre med tänkte vi. Och då ska vi passa på att väga Lova när vi är där så behöver dom inte komma ut till oss imorgon. Sen kommer dom ju på fredag igen=)

Kan ju ta och konstatera att jag dricker way to lite vatten, känner att jag har seg huvudvärk hela dagarna nu, men det är säkert för att jag inte dricker tillräkligt spec nu när jag ammar.
Men jag ska försöka bli bättre på detta.

Tänkte snart att Lilly skulle få hoppa i badet och så tänkte jag passa på att bada Lova med.
Så jag ska väl gå och förbereda lite.

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna