Sidor

måndag 16 augusti 2010

Vad är det som...

...händer tiden forsvinner eller iaf så går det väldigt fort jag man hinner knappt med själv och då känner man knappt att man hinner blogga heller men jag hoppas komm igång att blogga mera snart igen.
Men som sagt det är gansk mkt nu vi håller på i huset samtidigt som Daniel börjar jobba Lilly ska tillbaka på dagis och jag och Lova ska hitta lite rutiner....
Men huset är som sagt inte färdigt utan ska grejas med samtidigt som allt annat och samtidits så ska det vanliga hinnas med....

I torsdags och fredags träffade jag syrran och et blev liite öl kväll, (=jag som bara drukigt öl typ 3 veckor med gott va det iaf=) Lördag gick vi till mate och sara, där va jenny rike + barn och så kom danne o annika jag och barnen gick tidigt, Daniel kom dock inte hem förrens ca halv 3 men roligt hade dom iaf=D <3
Så igår hade jag en grejar dag och Daniel hade lite slö dag, jag grejade sen blev det stan, och kvällen skulle blifilm mys=) Fia va här med och sov över=) Idag har vi mest grejar hemma sen gicj, jag Lilly Lova och Klara på promenix vi hälsade på lite på dagis eftersom lilly ska börja där igen i morgon sen gick vi till mitt jobb och hälsade på tanterna blev jätterglada och tyckte det va jätte roligt med Lilly och Lova... sen blev det lek vid lekplatsen och så gick vi till Saras Kanin Harry, Lilly har tjatat om honom sedan morgonen så vi gick och gav honom lite mat.. Hon vill så gärna ha en egen "nin" (kanin)..

Nu blir det att laga mat=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna