Sidor

onsdag 4 augusti 2010

Vi flydde...

till Nybro.
Ja, igår skulle jag, Lilly och Lova åka och häta mera virke där, men vi passade på att fly undan ett tag och handlade lite presenter och så lite kläder till Lova Vet verkligen inte vad som hänt med st 62 kläderna som jag hade til Lilly, men så klart så fick Lilly lite med eftersom det va rea=) Och så passade jag på att köpa henne ett regnställ med för det behövde hon=)

Så blev det mcdonalds, och jag blev kär...
Inte i mcdonkan men när vi stod där på parkeringen så kom den en man med en valp i famnen, och jag såg ju att det va en cocker valp och det är ju en cockervalp jag vill ha,,, Nej jag vet jag har inte srivit det här men så har det varit ett tag jag skulle vilja ha en lite mindre hund ras fast med mkt hund i, och valp det har jag ju sagt hela tiden at nästa hund ska vara valp....

Syrran har ju köpt en hane och tanken är att jag ska köpamig en tik och det ska bli början till våran "familj kennel". Iaf den lilla söta valpen jag såg och gosade med va en helsvart lite tjej på 11 veckor och mitt hjärta smälter....

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna