Sidor

fredag 8 oktober 2010

från igår

Jaha, nu får man blogga på word, bara för att Telia krånglar till det och missar att flytta vårat intrenet, telefon och tv... Vadå dåligt av dom??


Dom har fått in våran flytt anmälan men ser åxå att det inte hänt något sen dess. Jaha och vad är erat försvar, vi betalar räkningar över intrenet, jag sköter skolan mkt över/med hjälp av internet...

Men det ska dom veta att kompessation ska vi bara, ha och visst ska inte säga det för det har dom sagt att vi ska få, men tro inte att vi nöjer oss med några gratis filmer, Denna Gången, nä just det! Det är alltså inte första gången Telia krånglar....

Fick vet idag att en gammal klasskompis eller från en parallel klass flyttat hit med sim ambo och deras dotter, så roligt att se att generationen förnyas i Påryd och att det kommer nya familjer med barn eller barn på G. Så härligt! Välkomna!!

Lilly ska snart gå ut och ge Harry (hennes kanin), som hon fått av Sara och Magnus, Tack så mkt!!! Lova ”går” runt i gå stolen, följer efter sin storasyster som är SÅÅ roligt att titta på =D

Nehe nu ska jag städa av rummet där murran varit och grejat, Daniel kommer hem sent idag han har varit på kurs i Gb över dagen.

1 kommentar:

Christian Jensen sa...

Mitt namn är Christian Jensen och jag jobbar på Telia Kundservice. Först och främst vill jag beklaga om vi inte hållit vad vi lovat när det gäller din leverans. Vänligen gå in på länken nedan och beskriv ditt ärende så skall jag kika närmare på det.

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Med vänlig hälsning
Christian Jensen, Telia Kundservice

Besök de senaste 30 dagarna