Sidor

söndag 17 oktober 2010

pyssliga Fanny

Ja, fast det är svårt när man ser suddigt...

För att göra en lång historia kort så åkte jag på ett virus på hornhinnan, så jag har inte sett på ett par dagar, fast nu ser jag med båda ögonen, men det är kämpigt ibland, och känns om grus när jag blinkar men att kunna se är skönt, fasen vad härlgt!!

Mikaela va här i fredags och hjälpte mig med barnen Daniel har varit hemma några andra dagar,,, Men när hon va här så gjorde vi trolldeg, för jag hade set att några mammor gjort typ ballerina av det och målat sen fick barnen leka med det och det tyckte jag såg spännande ut så det av jag tvungen att testa...

Så idag har jag testat att måla ett av dom, men jag hade inte den färgen jag ville så jag ska försöka fixa det. Sen har jag målat en plåtburk, för att se hur det blir, jag och Lilly målade lite glasburkar och sen tryckte vi hennes hand på åran kökspall och tanken är att Lovas hand och ska tryckas där brevid... Bilder kommer snart, då jag inte vet riktigt vart vi har kameran...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna