Sidor

fredag 29 oktober 2010

Barbro..

Något mamma hann lära mig va att dagen efter henne så fyllde hennes syster Barbro år, SÅ ETT STORT GRATTIS TILL DIG BARBRO. Mina andra mostrar har jag dock ingen bra koll på men jag försvarar mig med att Babro fyler faktiskt dagen efetr min mamma så det är ganska lätt, bara man kommer ihåg det...

Hann inte ner till mamma igår,men ska dit idag tänkte jag, Skulle åkt på Torsås marknad idag men det blir dt inte, känner att Lilly inte behöver vara ute i tråkvädret i onödan och jag eller Lova heller sen blir det ganska mkt för Goliat med marknad. Lilly skulle ju fått åka karussell med Miranda men känner att det kostar så jakla mkt med karuseller och jag  känner min dotter väl och hon nöjer sig inte med en eller 3 gånger utan helst 50,,, Sen ska vi nog bada på söndag hela familjen så då ska vi ha rligt då.. ska till Nybban med Sara och benjamin och mina flickór plus Goliat. Och då tänkte jag passa på att att köpa lite blommor att sätta hos min älskade mamma

Goliat är så duktigt, han är nästan rumsren, men har däremot svårt att bli tomt ren=) Men hellre det är att han inte vill bli rumsren...
HAn tycker inte så mycker om promenader inte ed koppel iaf, fast när vi är på väg hema så går det jätet bra då nästan springer han........ <3

Och snart kommer Sara `s häst ner från Norrk. den ska vara på lösdrift hos ing-marie och Annie där Jonte gick, så vi va där igår och grejade så det ska var klart för Annies häst kommer imorgon och då tar vi dit en shttis som håller henne ssällskap så länge. När jag berättade för Lilly att vi snart kunde börja rida igen att vi skulle ha häst, så trodde jag att hon skulle bli ivrig och tjata men inte, hon tittade på mig och sa bara:
- Tack mamma, jag vill rida igen. Mitt svar blev jag med!

Nehe nu ska jag väl göra mig redo, har varit upp sen kl 6 men bara segat mig fram och tagir det lugnt.

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna