Sidor

måndag 1 november 2010

5 dagar kvar

Japp, sen kommer Filur, Sara Uhr´s häst, han kommer ner och ska gå på lösdrift hos ing-marie med familj, så nu kan man börja rida igen=) Känns ju lagom härligt måste jag säga, så skönt att knna ta en rid tur och så roligt för Lilly med hon pratar verkligen om hästar och att rida.

Har börjar fubdera lite kring Julfesten med Daniels jobb som jag såg framemot, dock vet jag inte om det blir något längre inte för min del, Vi har inga som kan vara barn/hundvakt. Syrran och dom kan inte då Marcus har Julfest för sitt företag då och där jobbar ju magnus, och Sara och magnus skulle haft Lova men det känns inte bra att do´m ska behöva "dra med sig" Lova med... Lilly Har vi heller ingen som kan ha, Bella och kornberg har åxå varit snälla och ställt upp som barnvakt, men sen skulel dom på dop så dom kunde inte. Svärmor och svärfar ska ju med på Julfesten....
Va bara tvungen att få gnälla lite, känns som om jag får tänka om planera om i huvudet, planera en dag/kväll me mig och flickorna och Goliat här hemma. Känns så segt jag som faktiskt för en gång skulle beställt mig ett par nya skor just för detta, jag som är så dåligt på att köpa skor annars men nu tänkte jag att nu jäklar ska jag ha dom här för då kan jag ha dom på julfesten, kanske är det så att någon försöker säga mig någon...-typ du ska inte ha nya skor?!?!?

Nä skämt å sido... have i nice day...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna