Sidor

söndag 14 november 2010

back in the sadel

Japp, äntligen har man kunnat börja rida igen, känns så härligt underbart och härligt, jag och Lilly tog våran första tur på Filur igår och den va första det kommer blir många ka jag lova, för både henne och mig.
Han va underbar och hur snäll som helst (och älskad av alla=)
Jag red först efetrsom vi inte visste hur länge sen någon red på honom, han va hur cool lugn som helst, lite svårt att komma upp utan sadel men med Saras hjälp gick det bra=)

Först red jag själv sen fick Lilly hoppa upp, sen jag ned och så red Lilly själv. sen fick Annie hoppa upp till Lilly så dom red tillsammans, men sen skulle Annie rida sig egen häst, duktiga Doffe och dom va super duktiga! Så LIlly fick rida själv nästan hela vägen tillbaka men jag ville rida lite till så jag hoppade uop ett tag till=)

men idag är det valpkurs som gäller=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna