Sidor

tisdag 9 november 2010

Bu och bä

Fasen vad svårt det kan vara ibland, ja ibland blir det bara så himla mkt, ja för mkt och man försöker lösa det men det vill liksom inte gå, det vill bara inte gå??
Tog man för snabba beslut då, efter som man inte frå det att gå ihop, kanske va det så, kanske va det fel, men vad fasen ska man göra nu då? nu står man jub här med ett hopp, som man hoppas ska lösa det frö tillfället, men det är ju inte säkert det går, det lär osäkert, mm jo jag kan tyda människor och det lät osäkert inte pga trött het som jag låtsades som utan pga av annat. Fasen nu står man här. 25 års/Inflyttningsfesten närmar sig med storm steg. Glad det är klart att jag är glad för det, Det ska bli skit kul, men jag skulle vilja lösa detta med lösa detta först. Hur, ja om jag visst det. Kunde man inte bara vinna på lotto, pengar löser ju allt säger dom juh?? E.ller gör det det?? nej det är klart att det inte gör det, Fan med!

Ja just det God morgon.
F*n Mamma vad jag vill ha dig här nu! Nu nu nu!!!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna