Sidor

söndag 7 november 2010

Snart bär det av

mot Tvärskog/Tokabo, japp idag är det hundkurs som gäller, Fia ska med åxå med Elvis och så får vi se om Ylva är där idag=)
Ska bli så skönt, fat jag tänkte lämna Lova hemma egentligen tänkte jag lämna LIlly med men Daniel sover än och kommer nog göra det ett tag, Han va på poker "kväll" igår och kom hem vid cirusgurka kl 05 idag?? hallå nä det är ju inte n dag idag med?? Eller och vi har inte 2 barn eller?? jaja oki, so tur är händer det inte ofta =)
Men jag tänkte ändå att han får ha Lova hemma, lite får man faktiskt skylla sig själv när man inte kan ta initsiativ och gå hem lite tidigare iaf=)
och så ha han lovat att vi ska ta ett ryck här hemma idag med, det lovade han igår, att på efm idag ska vi ta ett ryck och hinna lite så det kanske kommer upp bilder och nåt i hus blogget, men jag lovar inget...
Nehe nu ska jag göra mig klar till hundkursen! Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna