Sidor

torsdag 11 november 2010

ärlighet varar längst?

Altså ibland undrar jag hur människor tänker..
Dom säger at man ska vara ärliga och säga vda man tycker tänker men ska man inte då kunna säga om man tycker någon sagt något dumt/lustigt eller??

Jag fattar verkligen inget alls?? Om det nu är något som hänt, ja men säg det då? Va fn istället frö att bara låta det va, va iaf så ärliga och säg vad det är?? Sen om ni vi ha det så här och inte läsa det nä emn visst oki, det är ju upp till er men kan ni berätta vad det är iaf..??

Trodde inte vi var tvungna att prata varanan dag frö att veta vart vi har varanda, trodde att vi visst hur/var vi stod iaf? Men ack det va kanske jag som hade fel??

Min systre är iaf bäst vill jag bara säga! Så ni vet=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna