Sidor

tisdag 16 november 2010

Ja, jag känner att jag ligger efter i hus bloggen jag vet, men man ska liksom hinna med det med...
Och just nu är det VÄLDIGT mkt. Daniel fyller 25 år i helgen så fredag är det kalas och lördag är det fest, och dagarna innan ska det förberedas inför det...och daniel är i gb eller han kommer hem ikväll har sovit där inatt, men ikväll kommer han hem sent och imorgon och torsdag har han däckbytar kväll på jobbet... och jag har inte hittat en bra present eller jo det har jag ju men ändå inte,,blä blä blä, det är ett populärt ord just nu...
ingen son ska köra från stockholm idagarna? hehe...
Jja idag kommer iaf Syrran och ska hjälpa mog greja här hemma sen hade jag hoppas på att hnna rida idag med men just nu vet jag knappt vad jag hinner eller hur jag ska hinna, vill ju bara ha den presenten klar...

Faesen.
kram

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna