Sidor

måndag 30 maj 2011

En spindel i handen, Lilly

Lilly kommer med sin lekgrytlapp i handen närag damsuger;


-mamma jag har en spindel i här

(-- Va sa hon hörde inte pga av damsugan, lät som hon sa att hon hade en spindel i handen)

Helt plötsligt ser jag en spindel på hennes andra arm men hon tror fortfarande att hon har spindlen i andra handen. Jag får PANIK medn försöker dölja det, jag hatar ju spindar men vill inte för över det på Lilly.

- Så duktigt du är, Lilly gå ut får vi försöka slänga eller skaka av den ute, nu är DEN på din rygg!!!!!

- men mamma varför skriker du, den är ju snäll spindlen.

- ja oki, jag vet bara ut nu lilly.

-AJ MAMMA DEN BET MIG,

-va vad säger du bara av med den!

- men mamma jag bara skojar, du ska nte vara rädd för den här.



Uch och fy till slut fick Lilly av sig spindlen ute och jag lovar det va liksom inte den minsta man sett inte största heller men den va liksom mellan och den lite tjock=( Blä

2 kommentarer:

Sandra sa...

Underbara barn =) kram sandra

felicia sa...

hahahah, gud så söt hon är! :D

Besök de senaste 30 dagarna