Sidor

söndag 22 maj 2011

Tokabo, Nybro-rallylydnad, kvistar

Japp, började med att åka till tokabo där jag tänkte gå och träna i valpgruppen, men det fick jag inte, utan fick gå upp till nästa grupp men det funkade bra och gick bättre än väntat. Tack Börje=)

Sen bar det av mot Nybro och skulle ju vara där  och vara med när instruktörerna eller dom blivande rally lydnads instruk skulle ta sin examen. Det gick bra, Jag blev tillochmed nervör efter andra banvandringen=) Men det gick bra, vem som gjorde mest misstag av mig och Goliat??,, hehe jo det va jag.- Men men!

Sen bar det hem, Markus hadr varit här och sågat ner träd, så det va bara att börja rensa på trädgården, sen kom han tillbaka och tog ännumera träd och det blev baar mer och mer ris, men nu är våran hög RIKTIGT stor och vi som tyckre den va stor innan,, hehe,,, Men allt är nstan rensat, ska bara räfsa bort lite små grenar sen är det bara att börja med veden som ska klyvas och stapas. Så det är väl nu jag ska vara tacksam att vi hållt på med veden varje vår/tidig sommar i våran familj så jag är van, hehe man måste ju se det positivt eller hur!

Bilder va det ju, men det va ingen batt i kameran och jag orkar inte ta upp telefonen sen tog jag inte så mkt kort hade annat i huvudet...

Men kanske en annan dag!
Puss och kram, ta en banan!



Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna