Sidor

torsdag 12 maj 2011

oj, nämen

hej igen bloggen.
Jag vet att det är segt just nu, men så blir det ibland, som Lilly brukar säga!
Påtal om Lilly så fyller min LillaStora tjej 3 år imorgon, Och antagliegn kommer ett inlägg då iaf, får se om jag kan komma igång att blogga lite igen. Men har väl kännt att jag inte har samma intressa att skriva här just nu iaf men det kanske kommer... Tänkte jag snart skulle uppdatera hur det går med Goliat och träningen där, men det får blir en kväll/dag när jag har mera tid ikväll ska vi sätta upp studsmattan för att överraska Lilly imorgon på morgonen=)
Ni får se vad hon får mera ska verkligen försöka lägga in bilder..
Lite av hennes önskelista:
  • STUDSMATTA
  • ROSA ELEFANT
  • ROSA MY LITTLE PONY TÅRTA
  • HEFFA (HEFFAKLUMPEN)
  • BORD, HELST ROSA..
  • SPADE/RÄFFA I BARNSTORLEK
  • PÄRLOR
  • MY LITTLE PONY: SHAIDY
  • BROCCOLI
  • PUZZEL
Ja, Lilly tycker om rosa just nu, det är mkt rosa.

Och på tal om det så hade jag en diskution om att rosa/flick färger och så om dom ska få ha det.
Det va några jag pratade med som tyckte det va helt fel och det va ju inte dreas favvofärg så deras barn fick inte ha det heller??
Men jag menar nu är lilly 3 år hon tycker om rsa, varför ska jag stoppa henne då från att ha det? HAde hon gillat blåptt hade det varit en annan sak då eller?? Hallå, varför ska vi välja vilka färger våra barn ska ha, förra året va hon innne på gröt och villa ha en grönjacka eftersom vi hittade en hon fick välja mellan grön/blå/rosa och valde grön... sowhat???
Låt barn, vara barn som man brukar säga!!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna