Sidor

lördag 24 januari 2009

Jag hänger på, har sett några som har denna lista i sina bloggar vet inte hur alla redan kan ha den utom jag. Kanske är jag lite efter?!?!

1. Hur gammal är du om fem år? 26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min älskling Lilly

3. Hur lång är du? 164, tror jag

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Goustbusters 3

5. Vem ringde du senast? Daniel, fadern till min dotter och min älskade sambo!

6. Vem ringde dig senast? Min pappa

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det blir fler sms än samtal under en dag...

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom va gista innan Mamma gick bort.

9. När såg du senast din mamma? Dagen innan hon dog, va hemma hos dom.

10. Vilken ögonfärg har du? Blå

11. När vaknade du i dag? 0615, hämtade Lilly och sen låg vi och myste till 7-halv 8

12. Vilken är din favoritjulsång? Tomten jag vill ha en riktigt jul...

13. Vilken är din favoritplats? Hemma..

14. Vilken plats föredrar du minst? Där det är grått, ruggigt och trist!

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ungefär där jag är nu, fast vi har nog flera barn då!!

16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret och Monster

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Goustbusters 3

18. Hur stor är din säng? vår säng är 180 bred

19. Har du stationär eller bärbar dator? stationär

20. Sover du med eller utan kläder på dig? det blir vad jag känner för

21. Hur många kuddar har du i sängen? en

22. Vilka länder har du besökt? Danmark, Tyskland, Turkiet, Schweiz, Spanien, Italien

25. Är du social? Absolut, om jag är på humör

26. Vilken är din favoritglass? annanssplit

27. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka

28. Tycker du om kinamat? ja!

29. Tycker du om kaffe? Nja, när det passar!

30. Vad dricker du till frukost? Oboý eller juicie

31. Sover du på någon särskild sida? nä...

32. Kan du spela poker? Ja, enligt mig själv iaf

33. Tycker du om att mysa/kela? Så klart!

34. Är du en beroende människa? Ja, av människor i min närhet, och Kärlek

35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nepp, jag kanske har ensamrätt =D

36. Vill du ha barn? jag har redan min älskade LIlly, men fler blir det nog!

37. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och lite tyska

38. Har du någonsin åkt ambulans? Ja jag kråckade med en stolpe när jag cyklade till fotbollsträningen, ca 12 år..

39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet såklart!

40. Vad spenderar du helst pengar på? Ja, om jag hade några att spendera, skulle det nog bli på huset!!

41. Äger du dyrbara smycken? Ja, det beror ju på vad man menar med dyrbara, men för mig är dom det!

42. Vilka är dina favoritprogram på tv? Medium eller mannen som talar med hundar

43. Kan du rulla med tungan? nja, men jag har hål i den =D

44. Vem är den roligaste människan du känner? Daniel

45. Sover du med gosedjur? Nej, inte längre

46. Vad har du för ringsignal? En inspelad när Lilly skrattar

47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en klänning ellr nåt med mimmi pigg på!

48. Hund eller katt? Hund

49. Flirtar du mycket? Nja, kanske..

50. Kan du byta olja på bilen? Ja det skulle nog gå

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nopp

52. Vilken var den senaste boken du läste? Inte som andra döttrar

53. Den bästa bok du läst? Inte som andra döttrar

54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä inte just nu men jag köper Vi föräldrar varje vecka, så ska nog börja..

55. Dansar du i bilen? ja det är klart och sjunger så högt jag kan när jag är själv!

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol

57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att Linda ville låna roliga filmer

58. När var du i kyrkan senast? Miranda döptes.

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ulf Karlsson, min klassföreståndare och historia lärare

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 4-5 nätter

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna