Sidor

söndag 25 januari 2009

lugg?!?

Jaha, idag har varit en lugn dag... Jag och Lilly har mest varit hemma, Först va hela familjen på hundkurs i Tvärskog, Tokabo... Sen bar det hemåt, Daniel skulle till verkstan och jag och Lilly va hemma, åkte till min syster för att äta lunch, och jag klippte mig en lugg, hade funderat på detta ett tag och tänkte; Va f*n, bara eller brista... Så nu har jag lugg, ska bara vänja mig vid det själv.

Måste ju testa lite olika frisyrer till med... om det är finast med utsläppt (jag med mitt LÅNGA hår) Eller om jag ska försöka knöla upp det eller kanske 2 tofsar,, jaja det tåls att klura på...

Här kommer en bild iaf, och nej vi hade inte bestämt grimas innan... Vi bara gillar samma grimaser =D

Lilly har ändrat sina somna rutiner, till det.. hum bättre eller kanske sämre, Nåja jag ska ju inte klaga, bara tråkigt att hon äter själv på kvällarna, Nu somnar hon nämligen bäst om vi lägger henne i hennes säng med vällingflaskan och sen snuten och en napp brevid, vi berättar att vi lägger snutten och nappen där. Hon äter, gnäller till lite när hon är färdig, sen stoppar hon in nappen själv och ibland går vi in och gör det,,, Sen somnar vår prinsessa...!
Detta är ju jätte bra, men,,, det är så mysigt att ge henne mat på kvällen, men det fungerade inte så bra att somna om vi gjorde det...
Men jag är glad att hon somnar bra iaf...!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna