Sidor

fredag 30 januari 2009

Nya fynd och ny frisyr..=D

Haloj!
Japp idag fick vi ännu ett nytt fynd från tradera, En jätte söt grön, PUMA,dress!

Och idag har vi varit hos Lilly´s morfar och ätit mat på dagen, och god efterrätt fick man med tyckte Lilly!

Efter det Stannade Lilly hos Morfar medans Jag och Daniel åkte till Nybro, för att jag skulle klippa mig och sen skulle vi kolla lite med, Och köpa en grind till trappen, och det gjorde vi men det tråkiga va att när vi kom hem så va den sönder, Så jag ska åka och byta den på onsdag för då ska jag ändå söka jobb i Nybro...
Men iaf jag klippte mig ju med så här kommer en liten bild på min nya frilla, inte att jag klippte något alls på längden men jag tunnade ut mitt hår så nu är det MYCKET lättare att göra fint...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna