Sidor

torsdag 29 januari 2009

Tradera Fyndet.

Jaha, Torsdag och jag har en natt kvar att jobba av två, har inte sovit något alls idag sov inte mkt igår heller.. Eftermiddags blir det hålligång, babysim vid 15 eller då åker vi iaf.. Sen blir det hem och äta, umgår lite med Daniel, sen iväg till jobbet...

Och imån, då är Daniel ledig så man skulle kunna tänka sig att det blev att sova för mig, men så duktig är jag inte för, Öppethus öppnar imån dom har haft stängt nu för jul och så så imån är det öppning och det vill ju inte jag och Lilly missa, så dit ska vi lk 10-12, dikert efter det blir det hem till min kära far, lilly´s morfar, Daniel möter oss där, för då ska vi äta med honom, sen ska jag klippa mig på eftermiddagen, är sugen på att färga med men tror inte jag har råd, blev glad för att jag äntligen kunde gå till frisören, har haft andra prioriteringar annars...

Men sen tror jag det är ganska lignt jag och Daniel ska äta bakd potatis med lite curry och så, blir lite gottigott till helgen...


Men ang mitt tradera fynd, eler njr det är ju inte till mig inte detta, jag köpte en tröja till Lilli, eller detta är en av många men jag är extra nöjd med denna...


Den är från plastisock Jätte nöjd är jag iaf, fast jo jag måste erkänna att jag tror jag hittade den på killarnas kläder men va f'n, jag tycker den är super så och inte alls killig..
Jo det är Brandbilar på den men vem säger att inte tjejer kan gilla det =D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er
Jag köpte en sådan tröja till Viggo
som han fick i julklapp förra året.
Jättefin tycker jag
Ha det bra och hälsa alla
Barbro

Besök de senaste 30 dagarna