Sidor

torsdag 9 juli 2009

Hus till salu i Påryd!

Japp, nu har jag varit lite ifrån bloggen igen.. men vi har ju grejat och grejat och ja, grejat här hemma... Varför?
Jo, vi ska lägga ut vårat hus till försäljning. Mäklaren va här i onsdags så det kommer ut om några veckor!

Och jag kan "döda" falska rykten direkt, Vi ska INTE flytta från Påryd det är inte därför vi ska sälja huset. Det är ju min farmor och farfars gamla hus och nja vi får det inte riktigt till vårat. Och det va inte detta huset som vi drömt om, inget fel på vårat hus det är jätte bra verkligen, Vi har nära till allt. och ändå lugnt. Men i mina ögon är det nog ändå... farmor och farfars hus och ja det stannar där. Vart vi ska flytta?
Vi ska avvakta lite, vi vet ett hus vi vill ha, men om det blir det, vet jag ju inte än... kanske blir det lägenhet eller kanska hyra hus så länge. Vi skulle verkligen vilja ha det huset och jo vi kan vänta men inte förlänge, för det finns många fina hus som liknar det vi vill ha...

Men oki, jo vi gillar verkligen det huset som vi "kollat" lite på!

Nu är det ute iaf, fast det kommer inte komma på hemnet.se än. men sen kan ju alla få en inblick i hur vi bor =) Några som frågat om bilder hemifrån och nu får ni det =)

Nehe, ska jobba inatt, ska slappa lite till, innan det är dags att gå =)

Kram banan

2 kommentarer:

Marielle sa...

Oj, ska ni sälja!? Ni är duktiga på att hålla hemligheter ni... ;) Hoppas ni får det sålt nu då när ni fixat så mycket med det!

Fanny sa...

Marielle; Japp,m vi har pratat om det ett tag. Men det blev bestämmt lite sisådär, sen ringde jag mäklaren för att kolla och hon tyckte det va lika bra att testa direkt om det va detta vi ville. Så då gjorde vi det. Så därför har vi inte sagt något =) För det inte va helt bestämmt förrens hon kom... =)

Besök de senaste 30 dagarna