Sidor

lördag 11 juli 2009

Jag somnade hos frisören på massage

Visst låter det kanske lite lustigt men det va faktiskt så...
JAg jobab de natt igår poch kom hem kl 6 på morgonen Lilly va vaken och glad och ville inte att vi skulle sova, daniel åkte till jobbet...
Vi grejade lite på dagen, åkte och hälsade Noel välkommen, så söt som socker va han juh!
Sen skulle morfar vara barnvakt för jag skulle till min frisör Lena i Nybro. Åkte dit la på färg som skulle vara sen fick jag sätta mig i "tvättstolen" för att skölja ur lite men alla va inte klart så jag kunde sitta kvar där i sa hon och visst gjorde jag gärna det, för det är ju massage stolar. Och jag kände hur jag höll på att somna men tyckte att det gjorde jag inte...
När jag suttit ett tag som jag inte upplevt som så länge kom lena och skulle skölja ur.
Då kom den andra frisören som jobbar där och pratade lite och sa...

-Jag satte på massagen igen för den slutar ju efter ett tag
men du sov så gott och märkte inget =)
_ Ja, jag får väl skylla på att jag jobbat inatt och inte sovit något =)

lite pinsamt kändes det, men som tur va så är det ju där jag alltid går så vi skrattade mest åt det. men iaf!

Idag bli det kanske K-krona och hälsa på Lillan farmor och far far i båten.

Fick ett sms från farmor för någon dag sen hon undrade om Lillan kunde säga farmor än.
Vi har försökt lite, men farfar kan hon säga =)

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna