Sidor

tisdag 14 juli 2009

Lillan kunde inte se.... TeQila

Jo det va ju så att Lillan blev mygg biten i söndags på dagen fick ett bett och blev lite röd.. Men inget mer syntes då. Men när vi vaknade på måndagen så va det lite svullet, men jag gick till jobbet utan oro. Daniel ringer mig vid 9 och säger att hela ögat är igen svullet så det blir att åka till doktorn. Jobbigt det kändes för mig som inte kunde följa med min lilla sessa till doktorn...
Men hon fick pencilin och en annan ""blanddryck" så nu har det gått ner ganska mkt redan, och hon kan se ganska klart!

Men sen igår va jag och lillan ute och gick, gick förbi morfar en sväng sen gick vi till Syrran.. Där kan jag säga blev vi kvar. Det bjöd på drinkar när vi kommit fram till att jag började ju inte förrens 3 idag så, drinkar blev det och sen även TeQila... Så här är bilder från från Otroligt roliga kväll...

kram banan

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Stackars Lilly! Skönt att hon mår bättre. Min Viggo vaknade med ett liknande öga idag... Och någon timma senare sprang han in i hörnet på ett matbord med andra ögat. Han ser faktiskt inte klok ut.

Kram!

Besök de senaste 30 dagarna