Sidor

söndag 29 november 2009

2 flyttar på samma gång

Japp, just nu packar vi ju här hemma eftersom vi ska flytta, så det finns alltid något att göra om man orkar..
Sen ska jag flytta hästarna ut till Påryd nu den närmaste tiden med, så jag måste fixa upp en hage för stallet har jag ju dom skulle bara städa ur det lite och så..

Ska bli så skönt när dom står i påryd istället, mkt närmare till dom och lättare att ta sig till dom..
Hoppas bara att min älskade Daniel har lust att hjälpa mig nu i dagarna med hagen, så jag kan få upp den...

Sen är man ju extra trött nu, är i vecka 18, fasen vad mkt snabbare tiden går nu i andra graviditeten, men det är ju bara skönt. Känner av magen och foglossning, det är inte roligt och inget skönt!

men men, snart ska jag nog träffa Jessica igen va ett tag sen nu, bli det kanske käk på vårat stället då? =)

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna