Sidor

söndag 22 november 2009

Första arbetspasset.

Trött, har kommit igång och jobba nu. Har jobbat mina 2 första nätter denna helgen gick av idag på morgonen. Det känns kan jag säga, att börja jobba med pass på 10 timmar det är ganska tungt och inte är det bättre av att jag är extra extra trött nu under graviditeten...

Men nu är jag lite ledig vad jag vet iaf. Sen har jag lite nätter längre fram fast visst skulle jag behöva jobba lite mer än det egentligen men jag får väl ta ut lite mamma dagar som jag har kvar på Lilly.

Tiden bara försvinner, tycker inte man hinner med längre, graviditeten går mkt snabbare denna gången känns det som, men det är väl för att tiden i övrigt går så fort.

Har inte riktigt fått någon kontakt än med stoet jag tar hand om, Tena. Eller jo lite har jag fått men det är ganska svårt för Sparris som går i samma hage, vill inte låta henne vara ifred så jag får inte riktigt känna efter hur hon känns, Jag tog henne ut ur hagen idag när Lilly red på Jonte, men hon va ganska orolig då, stampade runt ganska mkt och ja, vissade oro.
Det är svårt, Lilly va glad iaf eftersom hon fick rida, och jag tänkte se om jag kan komma ut och rida Tena imorgon kanske om Linda kanske kan ha Lilly på förmiddagen för jag ska ha Fabian sen på eftermiddagen åt henne. Får väl kolla med henne...

Nehe, ingen ordning är det här hemmá heller, har flyttat ganska mkt stora saker, men har ändå endel kvar. Kanske hinner vi flytta lite till i veckan.

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna