Sidor

måndag 30 november 2009

Hästen Jonte är faktiskt inte hundätare

Jo, jag satt och kollade på bildern som jag skickade in via Mobilen idag när L red på Jonte.
Klara va som vanligt med på promenad, just på korttet ser det kanske lite ut som att Jonte försöker gnaga på Klara, men så är det inte=D
Jonte och Klara kommer bra överrens, förutom att Klara inte förstår att Jonte inte vill Sprinag och busa med henne i skogen, men annars går allt bra!

Imorgon ska jag åk och rida Tena igen, jag vill så gärna ha Klara med mig men jag ska in till stan direkt efter jag har ridigt och jag vägrar att ha henne i bilen i ca 1,5 h. Det är ju inte normalt.
Ska se om jag kan lösa det på något sätt. Kanske kan Daniel ha henne på jobbet lite? Hoppas hoppas, snälla snälla!

Nehe, nu ska jag nog kika lite till på nätet sen blir det sängen.

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna