Sidor

söndag 15 november 2009

Ett roligare liv..

Det har hänt mkt, eller inte så mkt ovanligt men livet har tagit alltid.
Jag har inte hunnit in här och skriva och jag har kännt mig osäker på om jag är glad eller ledsen.
Men jag har kommit fram till att jag är ganska glad för det mesta, jag börjar må bra igen, efter att fattat lite beslut i samråd med syrran så känns livet mkt bättre.

Sen har vi ju börjat packa och det tar ju en hel del tid, Samtdigt som jag är och rider hos kompisen Jossan, där jag nu har "våra" shettis Jonte, som jag tar hand om åt några kompisar =)
Lilly tycker det är super kul och jag ska snart lägga in bilder från någon av hennes rid tur, dock är hon inte lika förtjust i "min" stora häst men det är ganska okey ändå.

Nehe nu blir det snart sängen!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna