Sidor

fredag 28 januari 2011

Dagars fakturering

Japp, ónsdag och torsdag denna veckan har vi haft fakturerings kurs så nu ka vi ta samtal om både faktura och beställning. Vi fick sitta i telefon igår efter att vi klarat provet så jag fick sitta direkt och sen skillade dom oss så vi fick faktura samtal först typ, då blev det en hel del, det är roligt men fortfarande svårt man är så rädd för att göra fel... men men man lär sig snart...

Idag skulle jg jobbar 10-18.30 men är hemma för VAB, men ska ringa in till min TL och se om jag kan byta mot kvällen vi får la se vad han säger när jag får tag i honom, skulle haft möte idag på jooobet men nu blev det ju inte så eftersom jag blir hemma.

Föresten så funderar jag på att tappe ner denna bloggen ännu mera nu och försöka bli bättre på att uppdatera hus bloggeniaf när det händer lite just nu står det ganska stilla efter som vi båda jobbar och många gånger jobbar vi om varandra....
men men  vi får la se...

Nehe nu ska jag försöka få tag i min TL igen och se om det blir kväll eller hur det blir...

Kraam

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna