Sidor

måndag 3 januari 2011

Jag har fått jobb!!!

Ja, det är faktiskt så... Jo jag vet Lova är bara 9 månader i januari, men vi delar helt enkelt på föräldrar ledigheten iaf, nu när jag fått JOBB!!!!!

Och jag känner mig verkligen såå lycklig!
Jobbet är på GoExellent i Kalmar, där jag ska jobba på kundtjänst åt kanal digital...
Först är det en utbildninge i en vecka, och då blir det verklige hel dagar från 8- 16.45

.. om det känns lustigt, o visst känns det en smula konstigt, att jag ska börja jobba på något helt annat, men det någon jag valt att söka till och kan känna att det kan vara bra att pröva något mer än äldreomsorgen, där jag faktiskt varit sedan jag gick ut gymnasiet och då gick jag inte ens den inriktigten jag blev bara kvar efter sommar vikariaten...

Faesen vilken bra start på året, det kunde ju inte bli bättre=)

Iaf detta känns super bra!! Kram på er alla och ha det bra!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna