Sidor

fredag 31 december 2010

Not say

Ja jo dom ringde ju till slut från 1177, och den jag pratade med då uttryckte det som, "Nä men det är ju bara 4 dygnet hon har pendlande feber, så jag tycker ni ska avvakta".
Det va ju det jag visste, att dom inte skulle säga samma sak...
Jag GICK upp för att ringa idag på morgronen som hon sa inatt Lova hade ntligen somnat efetr att hon varit vaken hela natten, hon somnade runt 6 idag på morronen. Men jag kunde inte ligag kvar för JAg va tvungen att gå upp och ringa som hon sa kl 8.... Men va det någon mening nä det va det verkligen inte.... Det är ju F?!?!n med.....

Men satt iaf och läste om pendlande feber nu en stund för att se om jag blev något klokare. Hittade där der stod lite om feberkramper och kände igen lite från inatt, men dock om det nu va det hon hade så fattade jag det inte, hon blev liksom helt stel i kroppen ett tag eller en mindre stund sen släppte det sen va hon fort farande ledsen sen fick hon som "ryckningar" i armarna/axlarna. Men jag vet inte om det va feberkramper eller vad det va. Får kanske läsa lite till, annars se o  jag kanske ringer 1177 igen och be dom förklara lite för det stod att man kan behöva träffa en läakre för att se vad kramperna kan komma ifrån om det inte skulle vara av febern...

Dagen blir lugnt och menyn för kvällen mkt enkel eftersom verken jag eller daniel känner smak....

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna