Sidor

fredag 31 december 2010

This ís sick

eller rättare sagt vi är sick, hela familjen är sjuka av något slag, Lilly är hängig, vet inte om hon hade lite feber i¨år igen, men hängig är hon iaf, Daniel har ont i halsen och är hängig, Jag har fått tillbaka mitt halsont, ont i huvudet och hängig, Lova har feber pendlande mellan cirkus gurka 38,5-39,9. Antagligen ögoninflamation och så klart hängig och gnällig, så nej inte mkt sömn inatt för min del...

Ringde sjukvårdupplyssningen inatt för at kanske få något nytt tips mot ögoninflamationen, men det va samma tips så inget nytt där, men däremot tyckte hon ine det lät så bra att hon hade haft feber sedan i tisdags och tillochfrån innna dess... så jag skulle ringa Vc idag , hade dock inte öppet skulle jag ringa 1177 igen så skulle dom någ boka in oss till kalmar jouren.

Men jag tycket det är så lustigt det är liksom så olika vem man pratar med ang detta med feber, hon lät nästan lite fröbryllad över att jag inte ring tidigare ang Lovas feber, men det kunde lika gärna varit någon som svarat och tycket att jag bara va "överbeskydande" jaj, jag har iaf  ringt till do nu och väntar på att bli uppringd.... dom sa 7 minuter men det har gått mig 15 minuter... ajaj en flicka på 8 månader med 39,9 feber är kanske inte prio ett(jag har tryck in hennes personnr). Nä nu va jag elak så klart vet jag att dom gör så gott dom kan..

Ja men just det idag är ju Nyårsafton, Vi blir hemma är bort bjuda till 3 olika håll men har dock tackat nej till alla, eftersom vi är sjuka familjen just nu...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna