Sidor

onsdag 8 december 2010

Snart mot Leo

Japp, idag ska jag ta med mig mina flickor och träffa min kompis Matilda i stan och då blir det Leo´s lekland=) Så snart ska vi åka, tänkte att vi äter innan vi åker och sen så kan vi vara drä och leka så blir det nog en hambugare innan vi åker hem kanske=) Tänkte handla med men vet inte om jag orkar ta det på maxi, det kanske bara blir på stinsen i lj-holm... vi får la se vart jag orkar stanna, sen beror det ju på barnen med, hur trötta dom verkar vara... Tänker mig att Lily lär vara helt slut och antagligen Lova med efter alla intryck, om hon nu tänker vara vaken.

Lördag tänkte jag att jag och Lilly ska upp till stallet gå en sväng med Filur så kan Lilly rida lite "om hon vill" hehe
Nehe nu frå jag ta och byta om på mig och Lovis sen ska vi snart åka.
Kraam

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna