Sidor

tisdag 21 december 2010

knäckt

eller jag menar knäck, ja det har vi bakat idag jag och Lilly, men jag tål inte nötter så det blev nör fria, då tyckte Lilly att vi kunde ha strössel på dom, det har vi lite på allt möjligt här ehmma känns det som, men eftersom hon va så finurlig och kom och tänka på detta=)
Så det blev knäck med strössel och sen blev det fudge, chöklad fudge, fast det blev inte mkt fudge så vi frå nog göra en sats till om det ska räcka till jul och ha med sig på julafton=)
Det är ju nästan farligt gott att ha det hemma så lätt åtkomligt liksom. Men men...

Imorgon ska jag iaf på ett möte, på efm. Daniel ska ta barnen för det är precis i den vervan han slutar.
För jag kan inte ha med mig dom, Men vi åker in till stan en sväng innan jag ska på mötet, tänkte lämna tillbaka Lovas bilstol som vi hyrt, och så blir det nog att köpa en gran imorgon med=)
Blir nog vi IKEA, frö dom hade väl typ återbäring sen i jan, så om man kom med kvittot och nåt sånt så fick jag 100 :- att handla frö och det känns ju nice=)  100:- är ju alltid 100:-

Nehe, nu blir det kanske tv en stund sen vila framfrö tv.. och kanske lite chokladfudge=)

kraam

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna