Sidor

tisdag 25 januari 2011

Ingen energi

Känns som om all enegri är borta idag, just nu är det en röd vecka och då kan min energi kännas helt borta. Kämpade på som vanligt igår hemma och sen åkte jag till skolan. ja jag vet jag tänkte sluta nu när jag började jobba men läraren tyckte jag kunde stanna kvar och sen om jag inte orkade kunde jag sluta då istället. Va ju hemma från jobbet för Lova inte helt pigg så jag kände inte för att lämna iväg henne, så vi åkte till skolan istället fö då kunde jag ha henne med mig och hon fick sitta hos mig hela tiden typ=)

Iaf idag önskar jag att jag hde samma energi för jag ska till stan med min flcikor sen ska jag jobba. Vi ska se om vi hittar någon möbel på retrå eller något annat began stället som vi kan göra om till köks del i barnens lekrum, jag älskar ju att köpa beg och göra om så det ska bli spännande, men så är dt ju detta med energi som inte är där som jag vill att den ska vara men förhoppningsvis hittar vi något iaf och jag ska ju ändå inte greja med det idag eller ens i veckan för jag har utb imogon och torsdag och fredag jobbar jag heldag... så det blir att greja med det i helgen. Känner att jag skulle vilja hinna få ordning här hemma riktigt innan vi åker, men har ingen ork eller lust till det... blää, ibland måste man bara få bläääa och det gör jag idag blä blää

Det är ju det vanliga här hemma jag skulle vilja hinna, att bänken är helt ren (är nästan helt ren fast några små grejer kvar) att få in mer ved (och hinan stapla om allt vi har inne), damsuga(ett måste för mig så det ska jag nog hinna trycka in även iaf jag inte känner att jag hinner), allmänt plock(ja ok det är mest leksaker och ved som är ivägen), måla färdigt fönsterna(målade båda igår, men behövs igen, Daniel har med målat en gång med 3 gången gillt).
Jo jag vet jag är bra på att sätta krav på mig själv, helst höga som jag knappt klarar av, men jag ska försöka att inte göra allt jag vill hinan denna lilla lista ni fick va bara ett smakprov av vad som finns i mitt huvud....

BU och BÄ

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna