Sidor

onsdag 19 januari 2011

frukt spett

Ja, idag började vi lunchen med frukt spett, inte för att Lilly inte gillar att äta fruk utan bara frö att det hela blev ´lite roligare, så vi skärde upp apelsin och äppel lite päron blev det med. Och satte det på spett bara frö att få en roligare känsla i vardagen....
Tyvärr blev det ingen mysig bild för vi hade inget batt i kameran.... Men LIlly va nöjd och Lova med fast hon åt bara en klyfta apelsin. så det blir lite sen lunch för oss idag ska göra den nu eller rättare sagt värma den nu för det är bara rester sen igår.

Ska snart göra mig klar för jag ska jobba ikväll med, jobbar kväll hela denna veckan, fast torsdag och fredag börjar jag vid lunch tid istället för kl fem. Men fredag jobbar jag bara til kl 19 istället för 21.
Och i helgen är jag ledig, tror jag va ledig nästa helg med men helgen efter det jobbade jag nog fast bara korta pass..
Kvällen igår gick bra, fick ganska många samtal, och hängde en del efter SU: na men men snart lär jag mig väl bättre=P

Nehe ska se om Lova somnat nu medans jag suttit ocj skrivit här, hon brukar somna ganska snabbt när man lägger henne i sin säng... om hon har det ska jag klä på mig lite redigare kläder istället för mig mjukisar och slapp tröja, lika bra att göra sig klar inför kvällen.... sen blir det värmning av lunch!!

Ha d Gott...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna