Sidor

lördag 23 juli 2011

Det är nästan

så man skulle kunna tro att jag ska jobba, gick upp vid kl6 Men ack det sak jag inte bara lilla Lova som inte alls ville ha sovmårgon, och jag har en del att pyssla med idag så jag tänkte tt det är väl bara att gå upp så slipper hon väcka resten av familjen dom kan ju få lite såvmorgon....

idag kommer nog dagen rulla på ganska så snabbt för det känns som om vi har fullt upp =)

Det är så lustigt för jag har inga problem att boka att jag ska lämna bort barnen men typ dagen innnan börjar dte kännas jobbigt, inte för at man är oroligt eller så men just att man ska lämna bort dom, att jag eller daniel inte ska vara med dom, det börjar kännas, blir liksom så där barnslig så jag kan krama dom och hållla, hålla hålla,, tills Lilly säger mamma sluta kramas, eller Lova trycker bort en med armarna och ler sen kommer närmare igen för hon tror man leker, krama hårt eller nåt. Men egetligen är det Mammas känslor om att jag ska lämna brt er 1 natt och jag kommer sakna er sååå mkt, jag får tårar i ögonen och Lilly frågar vad det är... ja vad säger man, jag vill ju inte säga att jag gråter för jag saknar henne redan så mkt för hur ska hon göra då när hon kanske saknar mig?!? Utan istället säger jag mamma fick något o ögat(som funkar än bey the way), eller att mammas mage är såå hungrik så vi får nog ata frulle nu...

Ibland är det jobbigt med känslor, men men jag vet ju att det kommer gå bra, jag har inte ändrat mig, men jag t'nkte bara dela med mig! nu ner och börja fixa!! Tjo

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna