Sidor

måndag 18 juli 2011

snart är det.... rockabilly

Japp, det planeras mkt här hemma nu,inför helgen, vart barnen ska vara, vart hundarna ska vara när vi ska åka vad vi har kvar att fixa osv osv.. Ja jag menar ju naturligtviss inför rockabillyfesten vi ska på,på lördag. Det ska bli så kul och jag ÄLSKAR tema fester, dte är ju halva festen att fixa til sig=))
Jag menar det är ju en rockabilly fest ja men vad tusan då får man ju fixa "rockabilly/50-tals stil" annars är det ju som vilken feste som helst...
Super, duper!!  Bilder kommer naturligtvis, dock måste jag ju erkänna att jag ville ha en annan kl'nning jag betsällde denna som jag ska ha men ville egetligen ha en annan model, men nu har jag denna och har fixat underkjol och accesoarer till denna så det kommer nog bli super ändå och jag får hla tummarna för att det blir traditopn så festen bli nösta sommar med för då ska jag ha en sån klänning som jag hade tänk från början =))

Men nu ska jag ner, barnen sover och vid kl nio börjar Good Wife...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna