Sidor

fredag 22 juli 2011

The news

Japp jobbade till halv4 idag, sen blev jag hämtad av resten av familjen, fast innan det bar iväg från jobbet ville Lilly se mitt jobb och jag visste att ***** gärna ville träffa Lilly igen för det va länge sen dom hade setts. Så hon fiock följa med in och hälsa på några av tanterna=)

Sen bar det av mot stan och Marknaden, vi gick och Lilly såg så mkt fin och som hon ville ha, Men det blev 2 ballonger och Lilly fick åka lite karusell en krypande och pratande dock följde åxå med hem Sara heter den nu efetr ALLA Saror vi har i våran närhet tror jag betsämmt, Vi har en Bella dock med efter Väran vän Bella. Jag köpte även lite inför festen imorgon. ocg daniel hittadde ÄNTLIGEN ett par solglasögon han gillade=)

NU sitter jag..lite senare än vanligt och söver barnen... Tror Lilly och Hennes Sara snart somnar då Sara har fått en egen säng brevid Lillys=) Hoppas dock att Lova med somar snart med dom, För jag ska förbereda tårta till Benjamin det ska bli en Grod tårta och bild kommer givetvis när den är klar, iaf om jag blir någorlunda nöjd!

Nehe, tittar runt lite på nätet medans jag hoppas grynen somnar... Kram

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna