Sidor

fredag 8 juli 2011

FiaLi, FELICIA KARLSSON

Vill bara lägga in ett inlägg till min underbara systerdotter felicia, min syster tre underbara barn till; Flix, Filip och Fabian. Men detta inlägga är till Felicia då vi har varit varandra mkt nära, vi är kanske ganska nära ännu men Tiden går och man hinner dock inte med att, hon har sitt och jag har mitt dock önskar jag att man hade tid att träffas oftare, för hon kommer alltid vara min LILLA FiaLi. Iaf i mina ögon. Och Jag Älskar Dig, du betyder så mkt för mig!!
Vi har gjort mkt tillsammans varit på många platser, busat mkt och bara varit!
Känns som det inte va längeen jag brukade ringa och fråga om jag fick sova över, Du, fia va så liten då säkert inget du minns fast jag sov över nrä du va äldre med, men när du va ganska lite va det ganska ofta,
Tror nästan det va varje helg alltså en gång i helgen och det va alltid lika mysigt!
Felicia Karlsson, du är bäst och låt ingen annan få dig och tro något annat!!
JAG ÄLSKAR DIG!!





Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna